2009 年 7 月 25 日 星期六  |
終於回來了  |
分類: 未分類 |
我回來了`!!
我自由了>口<!
有沒有掛住我0,0?
鳴鳴..我在台灣的時候..
給媽媽當工人了t_t`
每天都走了幾小時..
每天都背了幾小時的東西t____t"
不過-_-
我家裡實行..
媽媽:
一鬧今天 二鬧前天 三鬧就...
唉!
而我呢..
一怨 二怨.. 三不可怨-口-'
真是..
不過幸好-口-!
我今次買書買個夠本了!
補回沒去書展那些..(這點我很興幸我有去0,0)
差不多2x了 !_____!~
可惜不能第一時間全都拿走-___-..~~
鳴..書不能隨我拿是要幹什麼呀呀呀呀呀!!!!
好了我對於有關書的抱怨到此結束v_v
現在要說重要的了!
古力 君君 我好掛住你地呀/口\
我係戈邊好悶/___\
冇人同我吹水ge T___T`
搞到我拎書睇自閉..
咁就睇左4~6本書-___-..~~
好了-_-
應該講下台灣去那了..對吧-v-?!
我一去到台灣..下了機..就立即沖去酒店了!
拉住個行李箱周圍扒扒走是.. 很.累.的!!
so我一進入酒店房間..立即就..扒在床上..
看書去~~!
要知道書可是我治療精神疲勞的最佳良藥-v-!
之後食飯後..由於mama給我煩得不得了
我終於屈到去買書了-▽-!
第2天:
一大早就起來了..
去跟mama去一個展覽0,0
本來以為很輕鬆的..可是..
為什麼宣傳單和”宣傳書”會有咁多-口-!!?
我的背包..滿了-_-
還走了1~2個多小時-___-..
之後我們去了101
不過沒上頂樓0,0
因為太ma煩了-_-..
所以又是行街..
我的腳呀呀呀..!!!

我傻了?! 不影101.只影的士?! 不不不! 我只是..入了商場後沒再走出去..不能影而已..
之後又是食晚飯的時間!_!
素的自助餐 0___0
5緊要! 有朱古力做甜品就完全ok -﹏-
好啦~食完野..去左西門”丁”
聽人講係d年輕人去的-_-
有33戈d買0,0
不過5關我事..有書買就ok xd`
呀..我重搵到零之使魔的dvd 0_0
古力 幾時出黎玩0,0? 我要比你!_!
紙上寫: 請好心人給我20塊買飯吃.. (好明顯我5係戈個好心人v_v)
真肥的黑e..

第3日:
早晨醒來..去左食個m記早餐0,0
之後去左故宮..
講真..我冇咩興趣﹁﹁..
跟住番酒店附近行街._.v
行左陣差5多時間了
塔的士 去機場lu !__!
等機時刻我做的事..
5講都知啦v___v
報告完畢 (有睇完ge 我在此比句”勁”你v_v”)
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-28 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
欣姐v3v' i miss y0u al0t/~\ 冇得同妳去書展系我嘅損失/3\" 妳會同我去動漫架何?___?"
|
|
|
COMMENT :D I miss you too :-*
|
|
|
我睇晒加講埋你錯咩字,,, 1個'勁'字都冇... 係咪我就特別,, 吾係比個'勁'字... 係嫁比我a_a?
|
網主回覆
e+比~~
勁呀下~~ Posted at 2009-07-25 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冇掛住我,,, so bad... 咩叫去機械... 去機場下7.7 你真係累壞了' 我接你尼我屋企好好訓一晚吧w.w" xD" =============================== 台灣係咪好多令女,,, (我愛台妹~~台妹愛我) 我係咪又第一呢~?
|
網主回覆
sorry..我冇注意d台妹..
不過台男就.____.v..
講真..資質的確5係幾好呀..
------------------------------------------
重有我咁後先打錯字你都睇到呀-____-v Posted at 2009-07-25 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|