2009 年 7 月 30 日 星期四  |
| 我真天才\(-▽-)/ |
分類: 未分類 |
請大家睇睇左手邊落少少戈度∼
拿∼呢個就係我叫人幫我整..
再自己試整GE結果啦∼∼ \(-▽-)/
我係米好勁呢∼?! <(-▽-)/
快D比D掌聲黎∼∼ \(>▽<)/
重有呀..重有∼
本小姐我真的真的太乖啦∼ -▽-
我GE暑假功課又黎完成進一大步
我差1篇閱讀筆記咋∼∼
以下是我搵圖搵到的..
得E吧! \(-▽-)/
1/2王子的圖030`:
|
網主回覆
古力XD` Posted at 2009-08-02 03:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
飛妹^3^ 於 2009-07-31 06:50 PM 發表:
妹-3-" 你d歌好正XD"
|
網主回覆
THX" XD` Posted at 2009-08-01 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcmcmcmcmcmcmmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm
|
網主回覆
-______-
Posted at 2009-07-30 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|