Cursor by www.Soup-Faerie.Com
比古力逼出黎的BLOG <(-▽-)/
錢不是萬能
可沒錢卻萬萬不能.`
2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


昨日的動漫節=) 愉快 分類: 未分類

琴日同古力去動漫節XD`

企左我勁耐=3=+

因為我早左N耐到左集合地點=,= (SIGH..)

 

到左會展..

我終於見到古力同雪COSPLAYXD

古力扮得好似A_A

 

澪xd

衣架一名xd 搵5到假髮-_-..

 

不過由於佢扮得似..

都有D不爽-_-+

好多人影相T3T

行行下都要停=3=

古力重慘=3=

要擺POST!___!

 

之後我地係COSPLAY戈邊企企下..

有幾條XXY..(下略1000)閃左過黎

重舉住張紙寫住: Whats the Hell?

Ge指住古古\/ 重要舉中指\/

可惜我呆左冇影相-,-..

 

之後走左後

我地去到古力屋企..

然後再去食飯--

冇辨法=,=

企左咁耐..累了=,=

講開又講..

個午餐幾好食XD`

我地食日本野!___!

 

 






訪客留言 (返回 ling_yan 的日誌)


yoyo930 於 2009-08-08 04:41 PM 發表:
cmcm
下面的留言我打錯了都字...
-///-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo930 於 2009-08-08 04:40 PM 發表:
CMCM
你個主頁圖很美啊
你d朋友斬好中意玩cos喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @___@thx 4 your cM !__!"
嘻嘻 古力扮澪好似吧!_!?
雖然我不喜歡COS  不過我LIKE睇人COS
XD`
Posted at 2009-08-08 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyum77 於 2009-08-05 01:41 PM 發表:
咦030 ` 欣欣你吾COS 既 a_a 仲諗住有你添xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =3=..
我5扮係因為..
懶+5知扮咩+5會扮得似+我想趁熱鬧only
XD`
Posted at 2009-08-05 04:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shareron 於 2009-08-05 12:41 PM 發表:
搶1 again xd"
-_-我扮得唔似滴-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 似\口/
5比5認alt+y
5係你問其他人=)
Posted at 2009-08-05 04:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ling_yan
暱稱: 翎欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MP3


« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
好友名單
最新文章
2009-12-07
2009-12-02
2009-11-23
2009-11-13
2009-11-07
每月文章