岩岩古力同我講..
我之前個FD話ME抄佢D Q版公仔WOR =0=
不過其實…我...係抄漫畫ONLY XDD
而且..佢D公仔..嗯..
佢ONLY畫到個頭..塊面…+o
我今日一番學 即沖去睇分班表=____=+
(雖然都係冇真係睇到..係前面戈個人同ME講的+S)
鳴鳴..果然古力係分左去第班T____T`
好彩重有人陪ME吹水而古力的「青梅竹馬」也轉左黎 而且重同佢一班@O@
果然天冇絕人之路XD
今日有3個其他班GE轉左入黎0___0`2男1女
重有2個女的由第間學校轉來了!____!` (不過男仔的數量重係多得不行+,)
雖然下定決心今年要讀書=3=..
不過上課傾計呢個引誘重係太大 :P
SO上上下課重係會講下野的+SS
不過都5算好多的了=3=..
因為係老師講埋D冇聊野戈時我係度畫畫xD
我畫的5係我平時畫戈d女仔+我設計的33 !___!`
而係將我d同學個髮型抄低
再有時得閒問下佢要咩表情的 xdd
嗯..我諗住今年可能每一班的女生都要畫下來+ss
畫係教科書呀..diary上面 =)`
9D的係DIARY 其他分開上的就係書度畫x)`

|