今日我的手好幸苦呀/_\`
先是PE做PUSH-UP 我做了25下呢*V*
再來就是中課抄筆記 :P 我幾乖XD
之後的課都冇咩記憶了-,-
因為之後的都係我冇興趣的課XD
再5係就係最後戈幾課,,
肚痛死我了/______\ 痛到只係想快D下課..比我訓覺轉移視線-^-
我E+講下琴日啦-▽-
琴日呢..我就比BABA MAMA拉左去商場-V-
先係去睇電影 - <沖天救兵>
雖然有點低低地..不過都有D地方幾好笑的XD
之後我地去食PIZZA -﹏- 可惜戈間野D PIZZA5岩我口味.. 5係我真係會好HAPPY >__<
跟住我就..我就…比佢地拉左去溜冰/___\! 鳴 我5識溜架..
搞左我又要跌多左次-____- 不過都OK捉到要點溜啦 :P
不過重係滑極都5穩.. 撞黎撞去-__-
之後我地去左食日本野 好食呀>▽<
之後我地又睇好套片-v- - <超鼠特工>
好好笑XD d老鼠仔好得e-﹏-bb
留cm呀-v-!!
|