今日上課都沒有什麼特別的-3-
不過..
今日有French上@o@
個老師幫我地改左個french既名0___0
不過我戈個冇轉的-_-+
一樣係Anna 值得一提的是..
個老師d字真係好樣衰-_-
我5識睇-_-
其他課就都冇咩特別了-3-
不過我幫人設計了簽名xD

放左學. 我同我fd即閃>_<
跑左去沙田買禮物比2個同學xd
(順便買左d野比自己 我同學重順便買埋我下個月既生日禮物tim >_<)
之後由於冇咩好講 so 下篇預報:)
我同古力畫了nosttale的表情符號喔>_<
呀..我今日睇的終極三國:)
|