今日冇咩野做=)`
SO我好乖咁打BLOG了W___W!
先講下琴日做左D咩=V=
我琴日呢.
番學就冇咩好講的-___-`
落堂之後..
我同古力+小雪去行左陣商場
佢地去買文具o_o`
之後我去買書了0_0
不過冇古力講的<吾命騎士>第6集 t___t`
可惜T口T
很好食的=)`
我發現.. 一個火車站就有4個seven-eleven @o@
今日呢-____-.
都冇野做
不過呢. 今日GEO個老師要我地去畫學校的1樓-V-
我好快就畫完了XD`
POST上黎吧>__<`