| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
| {♥}考試的第3天=[ |
分類: 未分類 |
| |
|
|
一早同黑豬傾電話
之後-,-又叉d遲到
/___\考左第1次試之後
小息比呀pang捉,.,.
頂你個肺,.有冇搞錯呀,.
捉完我個頭,.又捉我同黑豬係何廣行-___-
好食屎,.之後呀pang話要我留第4年- -
話為我e開設第4年f.1 0.0
食屎啦,.但係呀鄺幫我,.,.呵呵
呀pang話,.一定要我留囉,.凸
呀鄺知道黑豬係我條仔,.- -
之後話,.我知道你e條仔,.唔係第1條架啦,.你之前都有好多,.e樣我唔講甘多
下,.,.甘又點喎,.,.e加中2 ge人係黑豬豬咪得囉,.=)
其他仔同我死開=)
注明:由其係個個小燊=)同我彈開十尺.___.v
|
|
| 發表時間:2010-01-06 03:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 23 | »
|