呢一排發生咗好多事,TAT
but呢
都幾開心!!!
at least,
佢進步咗兩名
我退咗一名T,T
不過除笨有精!!
呢一排,
都睇咗唔少戲,呵呵
有《街頭超人》←今日同蚊e、倩倩&李梓弘姐姐一齊去睇既!!!
《殺神特工》←琴日同蚊e兩丁友去睇,不過套戲勁無聊&勁多@#%^&*(*)(%^$%ABCDE你個F
《卡斯柏王子》←前段日子去睇,睇到我喊呀!!!好好睇呀,SO我決定要睇佢第三部既小說!!!