| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
 
Today is:2006 年 7 月 17 日 星期一
 |
|

|
|
今日番學校註冊la!!!!約左珊珊豬....sor丫
我遲左少少xD"跟住....同珊珊豬去左食吉野家
竟然見到kubi!!!去左屯市la跟住!!!!9行左好耐!!
無啦啦落勁大雨wo!!!!激死!!!!
珊珊豬勁大方.......請我食野!!!!真係好人la xD"
我要高度讚揚佢xD"
激死人la....乜Black eyed peas泥HK開演唱會咩??

我竟然係第2日先知....頂!!!!!
佢地D歌真係好正!!!KA!!!
P.S:::明天正式開始上班生涯
 
|
|
Post Time︰2006-07-17 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
吳雪___* 於 2006-07-18 03:16 PM 發表:
哈哈...比你地見到我TIM..^^
加油呀..番工..
|
|
|
媽子,,
番工讚錢俾鵝滴嗎??*
卡222`'
SUP*+油
|
|