陸運會陸運會陸運會陸運會陸運會陸運會陸運會 去飲去飲去飲去飲去飲去飲去飲去飲去飲去飲 傷心傷心傷心傷心傷心傷心傷心傷心傷心傷心傷心 但係又,,, 開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心 決賽日,,,,可能要跑 我萬2分的5想!! 唉.....點解你總係令我傷心又痛心???想起快樂時又想起你如何不懂去珍惜/_\ LET ME Drink Some WINES ! 不放手是固執或是情深???