| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 壓扁我拉@3@ |
分類: 未分類 |
今日係我同bb 兩年半拉 <3 真好=)
早上 hist堂 派左我上次測驗個份essay拉
22分 呵^o^ 有溫書的成果喔^^happy
but 我還認為不夠 =P 考試要超級+油才行 吼.\_/.
econ沒有聽喔 在做英文同中文
上上下中文堂個時 dee同鈍比人叫左落去
好慘牙 鈍鈍 比弄哭了 要打屎陳思艾牙 仆街黎嫁
你老味牙 哼 ! 老師 都信不過的 多數表面黎落好好人個d
其實都係好pk既 英文堂吹水
lunch 菇要留堂 係學校食 食完野 有個社工就埋黎撩我地講野
因為我地實左太無聊拉 走左去玩個d攤位遊戲 攞左枝筆仔
番上去 唉 炆死朕拉 but 我 cool down! ok? 吼
math堂 真係好耐無聽ms關發din拉 仲好嘈tim 哈
不過 我寧願咁 =) 最後個堂攞左黎 落hall排位
個牙sir係咁講d佢以為好爛既爛gag 點知都無人笑囉
放左之後 係學校讀英文 嘩 好西非利 牙 點知.....
一讀 窒晒機= = 總之唱校歌好過 不過好on9
等埋豬讀完 就陪佢攞書番屋企 之後去左佢附近個m記食野^^
食完 佢要補習 我便回家了
怎料 老爸子在家 怎會這樣 很奇怪 -_-
|
| 發表時間:2009-06-05 09:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鴨B 於 2009-06-07 06:06 PM 發表:
Dee: 佢好似未 不過有男友  Bee:對喔 ! 加油 加油 Fighting ! 魚:多謝晒^^ B們果然是b們<3
|
|
|
Lam33 於 2009-06-06 02:32 PM 發表:
- 哈-_-`我遲你1日. - 紙::4 鴨::5 我::6 *v*. - 考試大家1起加油!
|
|
|
咦~ 你同王子5號 紀念日 -w- 我早你地一日 ... 唉 陳思艾冇得救嫁喇... 其實佢結左婚未 !?
|
|