| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
zZz  |
分類: 未分類 |
琴晚電話無電 但又要等人搵 個個充電既野又廢既
搞到我要用左手禁住佢黎充電 等左好耐都無搵 就算
訓覺 點知佢4點幾先搵我 -_- 仲問我係咪訓左
可以點五訓呢借問聲-.- 7點幾醒左 打番比佢 傾左陣
訓番zZz 訓到10點幾 彈起身 同hon傾電話 傾到11點幾
食飯 食完飯 等佢先完飯 出去
最尾都係由朕上他的家 等待他-3- 好亂 亂到7彩
點幾 出門口lu 行去愉翠 上ok睇下有無gem 無.v.
then入左萬寧陪佢買止汗劑 試個陣 聞左好多
搞到個鼻勁5舒服 ~.~ 買完就送佢走
順路入7仔睇有無gem 有牙 呵呵~~ 1千零1本 <3
鍚晒你 ;] 之後就去puilam家打牌 我係咁流鼻水+打黑超
puilam問我食5食鼻敏感藥 起初話5食 但真係5多掂
最尾都係食左 嗚...食完勁眼訓 好難頂 救命
佢妹已經話係有睡意 但puilam又話無wo -3- 誤信他人牙
打打下話食m記 嘩 我又食拉 連食左3日-_-
等緊 佢地搞其他野個陣 訓左陣 zZz 但有人發嬲 =3=
無得揀之下 逼住要打落去 真痛苦
不過...真係好白痴 特別係puilam 原來2姐妹都5識打牌
但又叫我地上黎打= = 激屎
打到差5多6點 便散了 太攰 /_\ 真係頂5順
|
| 發表時間:2009-07-17 06:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|