| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
趕功課-.-  |
分類: 未分類 |
今朝有人烤我對門-.- 係到諗緊 邊個
打開雙眼看看個電話幾點 應該無人係屋企嫁wo
再望下外邊 媽子係到 又係咁 失幾無神放假
唉...佢一放假就係我既災難 煩死!
一朝早就係到嘈嘈嘈 .v. 炆死
都廢鬼事彩佢 解釋多句都覺得晒氣牙 .\_/.
做功課做功課做功課 做左一個朝早
終於比我做晒d英文 差少少咁 keke xp
點幾食飯 食完 執野上puilam屋企
抄佢d補習功課同中文 x)
之後等佢食ma面就出去拉
好kai 問佢星期3著咩 我著牛仔褲 xd
比人笑完仲要5認 明明4隻耳都聽到._.
去左冰站買野飲 puilam請=]
買完番補習 牙sir:下次買野飲與ma我-3-
yan好無辜咁比人屈左枝野飲
因為買1送1 多左枝出黎 牙sir攞左
補補補補補 補完番屋企
繼續做功課 食飯 報告完畢=)
五去游有咩問題? 洗五洗咁既態度?
要見我 一定要游水嫁咩? 打橫黎
咪搵我 五想彩你
|
| 發表時間:2009-08-15 10:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鴨B 於 2009-08-16 10:43 PM 發表:
+油+油+油好過拉 ;] 好!麻煩晒=] 下次講你聽 交呢個重任過你
|
|
|
鴨B 於 2009-08-16 10:42 PM 發表:
+油+油+油好過拉 ;] 好!麻煩晒=] 下次講你聽 交呢個重任過你
|
|
|
Lam33 於 2009-08-16 10:32 PM 發表:
- 我聽日都要開始補習拉v_v - 大家1起慘! - 邊個話鴨\口/ , - 我幫你教訓佢.
|
|