| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
| 2009-08-25 |
分類: 未分類 |
好怕...你既表情又話比我聽 我又做錯野拉/_\
我真係無心 我五係特登嫁 好五開心
我有預感 我地之間好似又會有問題拉
日日復日日 有時我自己都五知個問題係邊到
有時我都係到諗 係咪我自己做得五夠好 係咪我做得五夠
但講真...我有好比心機去做 或者我地都未夠清楚對方
你話我知你係個點既人嫁 說真的 我真係五知
我整係知 你鍾意聽甜言蜜語 你五鍾意人講野態度五好
都係因為嗌過交 我先知! 倒轉頭我問你 你又知...我係個點既人嗎?/_\
我只係單單想開開心心咁傾次電話而已...有難度?
我真係好怕..好怕下次傾電話 下次見面時 我地又嘈過
今次仲係因為我五願意去就的問題嗎?
無言是一種毒藥 更像一把刀 切開我們的擁抱
到底愛剩多少 需要思考 承諾隨愛蒸發掉
冷戰到何時能平息 放我離去
就讓回憶停止呼吸 成冰
唉...今日要補習 慘T.T 係要特登番去補! .v.
晨早8點幾起身 9點幾出去同佢地食早餐
因為個屎忽鬼搞到我地又遲到拉! 又比人睇死拉!
仲要吹水五抹咀嫁wo-.-佢做左虧心野 五敢聽yan電話kakaka
逼住要玩包剪石@@ man輸左 要聽 但其實無乜野=3=
但五知點解要驚 驚比佢鬧T.T
puilam拎番個電話聽之後 係咁講話其實yan未到囉
我同man都信佢 但其實佢厄我地/_\
比人傷害左我弱小心靈 嗚嗚嗚...
之後我地係麥記集合後 行去大家樂食早餐
hon落左黎搵我 hea到10點幾就行番補習社
忙死我!!!都五記得打電話叫人起身tim牙 ~.~
之後個幾次有人打黎都5鬼得閒聽
差d走5鬼到 好彩個牙sir走左 我先逃過一劫 xd
補完行番屋企 本應討論緊禮拜五去峄家打牌
但我同man都覺得會去五成-3-
番到屋企食ma飯 就出去飛髮
飛完出左第一城搵我想買既野
去左街市間野到買左杯咖啡珍珠
嘩...好耐無飲過拉 正牙=]
10蚊雞 大大杯 由出去飲到番黎都未飲完x]
好缺乏囉第一城d野 不爽 .v.
行晒3間文具舖都搵五到我想買既A4 side既紙盒= =
唉...算鬼數 睇ma晒相個到就番家拉
嘩..真係救命牙 個個係咁call我 我都五知回得邊個~.~頭都暈拉
|
| 發表時間:2009-08-25 02:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
鴨B 於 2009-08-26 08:59 PM 發表:
|
|
|
Lam33 於 2009-08-26 01:11 AM 發表:
- ~_~吾好甘拉! 或者互相就會較好! - 咖啡珍珠!我又想試tim; - 知你受歡迎-,-
|
|