你地有無計過你地喊過幾多次??!!!
有無記過你地為邊個喊過??!!
我地之間仲可以有幾多日?!!!!
我地仲可以有幾多既回憶有幾多既對話??!!
當你地覺得自己係其他人心目中都5係好重要啫,,,
又或者你覺得我5係講緊你既時候,,,
其實或者我就係講緊你,,,
我好5明白呀,,,你講到好了解我咁,,,
但偏偏就係5知我對你係點??!!!
可能平時我對你係5好啦,,,所以你5覺,,,
今年係第1年,,,我好開心呀,,,^^
呢年入邊我+入咗好多我地既回憶,,,
我好想永遠都只有我地2個,,,
就算你對我幾差都好,,,都5會有變,,,
我宜家好感慨呀,,,要搞d笑料個人先無咁down,,,
今日中文堂ms余講咗d野俾我地聽,,,
其實若果由我黎講番會一d都5好笑囉,,,
但佢講得超好笑,,,xd
今日有好多糖糖食呀,,,呵呵
攞咗漪2粒+埋朗個2粒
一共有4粒,,,
好無聊呀!!!!做咩好呀??!!
訓覺??!!!zzz
|