今日感觸良多呀,,,
我終於明白當日點解佢係咁同你講,,,
係一種好怕失去既感覺,,,
怕你5再理我啦,,,><
咁耐以黎,,,係第1次真正吃醋喔,,,
你應該感到榮幸吧!!!xd
我既女友呀!!!!!跟佬走咗啦,,,too bad
好hurt呀,,,>3<
今日有條仆街發我脾氣喔,,,
明明係自己5岩先仲要發我脾氣,,,
對住你,,,真係好想打你,,,
不過我吾會打啦,,,
唉,,好煩呀,,,
我覺得你係嬲咗我嫁囉,,,
放學踏車番屋企個時,,,
朗問咗我個問題啦,,,
搞到我發脾氣,,,
其實我都5想啦,,,
不過控制吾到,,,真係好嬲!!!!!
|