| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
| 攰死我啦-v- |
分類: 未分類 |
朝早番到去都無野做,,,無溫pa
都5知有乜溫-333-
上中文,,吾知做乜---眼訓
小息,,,豬要去test了
吾知佢識5識呢?!?!?!
識既要留cm ar,,吾係當你5識
就無下次=p
math堂,,,ms關同我地溫書
我都無點聽,,,係到畫畫
haha,,,跟住就到我地測pa,,
第1題平5到,,,,之後做試算表又平5到
吾理了,,,做1d先
最後我計到試算表,,條友叫我停筆我都無理佢
寫呀!!!!\3333/
放晏,,攞左$16出去炸
食左個旦腿烈,,,好難食
厚到你?!紙係到整左杯吾知乜野=_____="
之後自己整瀉左,,,仲要dum過黎我同$$個邊囉\333/
低能嫁,,好彩我反應快!!!kaka,,無咩事
濕左少少only,,,不過比全世界人望住晒
好樣-333-
番去學校,,,上中文堂
又上啦,,今日上左5堂了
放學去補習,,,補左成4粒鍾
好彩買左d野去食,,吾係餓死朕
番到屋企7點幾,,開電腦同紙傾左陣msn
之後食飯,,,食完做英文個份野
不過5識做,,,做左少少就吾做了
at night打nds\3333/好玩,,,keke
|
| 發表時間:2008-10-29 07:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
| 低能-v- |
分類: 未分類 |
朝早較平時早番到去,,,=)抄pa
pa堂時,,好晏訓好攰狀態
補默時 黎左招--->移花接木
成功\3333/差d就失敗,,好彩比搵番枝藍筆=]
test econ,,,好難似的
吾係咁識,,,睇黎我既狀態還真的不太好
竟然訓左=________="
琴晚溫左30分鐘都無-3333-
test完小息,,,陪紙上去搵人
折禮物x)吾知咩黎既-333-
點玩嫁?!紙學識左要教我=p
上econ堂,,,畫畫
放晏 食金城
笑死朕,,,紅色個粒制
朕發現的^^
3堂t&t,,笑死我啦
同屎忽lam講左好多野
開頭佢係咁發din,,搶我d野
瘋狗症發作么?!kaka
放學,,波子送左d朱古力比紙食
大家分享啦=]呵呵~~
肥子話食左有d5舒服,,,-000-吾會掛
回家,,,照顧肥子
媽子回來,,,買左個袋比我用
貓貓黎,,,
最近可以輕鬆些了,,,測晒難個d科啦
最煩+++最多野記都叫係hist同t&t了
嘿嘿,,,聽日有hist堂了
睇下有咩好玩先,,,好撚憎你\3333/ |
| 發表時間:2008-10-28 07:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 唉...心情低落T.T |
分類: 未分類 |
朝早吾洗早會,,,係到聽ms余講聆聽個d野
hist堂,,唉...
吾好提了,,,我部電話...
不過都5可以怪豬的,,,豬也是無辜
中文聆聽test完都5知自己評論題寫緊d乜了-33-
之後小息,,陪豬企
同軒傾左陣計,,就去測T&T了x(
都無乜點溫,,,5係咁識囉
唉,,,老豆話我有2科5合格就會cut左上綱T.T
好屌\333/
測完都放晏,,,好肚餓呀
餓到個胃勁痛,,,
坐左係樓梯吹左陣水,,就番去了
番到去見到軒企係到理黎理去,,,原來等緊我
無買珍寶珠我食\333/
不過佢話聽日有=)
之後上music同math
我地班d氣氛好沉重呀,,,
放學送左禮物比紙b了=]
囍么?!=)
之後就走左了 |
| 發表時間:2008-10-27 05:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 270 | »
|