| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
轉歌x)  |
分類: 未分類 |
今朝吾願起身哇
發緊夢所以吾想起身,,,想發ma先x3x
勁記得係個夢入邊我諗緊d野,,,諗極都諗吾到
之後突然諗到就醒左啦=3=係咪好神?!
番學,,上2堂連堂
hist,,悶 不過無訓喎竟然!!!
跟住上econ,,,幾好笑既頭1堂
不過之後放完小息個堂就悶d囉,,
講d野都吾好笑,,,
小息我同朗落左去食野,,
我食左魚旦同墨魚丸,,老公子就食左3文治
我食左老去子塊蛋哇,,^^不過最後俾佢偷食番我> <
嗚,,我咬左1啖咋\3333/
食完去洗手,,,老公攞水潑我
我都不甘示弱嫁\3333/潑番佢x)
去飲水機飲水,,,飲完
老公子原來未吞d水落去,,,係到噴落我到
勁玩野\333/激氣
俾佢玩完就上番課室,,,見到麒係到搞紙b
當然地我有出聲啦=]仲吾多謝我?!呵~~
今日math做form test,,,有少少吾識做
吾記得左點做=________="
放學係city one落車
買藥同買yes!!之後番屋企=]
乖乖呢x)
要轉歌呀,,轉咩歌好呢?!
um,,,揀左呢首----我們的愛=]
見幾好聽就用你啦x)
附送歌詞::
回憶里想起模糊的小時候
云朵漂浮在藍藍的天空
那時的你說 要和我手牽手
一起走到時間的盡頭
從此以后我都不敢抬頭看
仿佛我的天空失去了顏色
*從那一天起 我忘記了呼吸
眼淚啊永遠不再 不再哭泣
我們的愛 過了就不再回來
直到現在 我還默默的等待
我們的愛 我明白 已變成你的負擔
只是永遠 我都放不開
最后的溫暖
你給的溫暖
不要再問你是否愛我
現在我想要自由天空
遠離開這被捆綁的世界
不再寂寞 喔
*重覆的
|
| 發表時間:2008-09-12 05:24 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
好拿熱呀!!!!焗死我啦@3@  |
分類: 未分類 |
好熱呀!!!!成個大大大大太陽照住晒
又鬼死咁悶熱,,,出晒汗
頭個堂上生命教育,,,見到lee sir
好鬼靚仔呀佢真係,,,哈哈哈哈!!!!!
又著粉紅恤,,,佢發姣么?!哈哈,,,
要做立志書呀,,,\3333/搞盡腦汁都諗吾到
之後上T&T,,我個靚位俾人坐左
坐左肥仔個位,,,搞到佢要同樺dee佢地分離
haha,,悶到嘔泡哇=__________="
好辛苦先捱到2堂,,,放小息
周圍騰,,上pe
做體能,,,唉唉唉
我老啦=3=
用左13分21秒都做吾晒
差60下jumping,,,都係因為做到吾舒服頂吾順先吾做
吾知做乜個肚吾係咁舒服T.T
超吾不滿意今次既test\3333/++上前日腳抽巾
到宜家隻腳實晒,,,-_________-"
好攰,,,紙b請左鴨b我飲益利多
之後上pa,,,好悶呀吾該
無野做就悶到嘔,,,
講d野又講咁耐都講吾到point
趴係到吾睬佢,,,
之後放晏=]
去街市食,,,買完坐係樓梯食
紙b條dress烏做左,,,我都整烏做左
不過原因不同,,,佢係因為坐樓梯
我係因為食野-3333-
放完晏番去,,,
紙b俾豪係咁抽水,,haha
唉,,同朗吵了
佢發我脾4,,,激氣囉
無啦啦咁發我脾4法
之後上英文堂,,,朗俾人叫左去搞部電腦
我見住個死人潘偉文係咁玩佢個筆盒囉,,,
勁想車把佢,,,火晒\3333/
個死人xx朗都吾知係咪xx盲嫁
嗚,,,激死我啦
上堂聽個首mtr song
幾好笑下,,不過心情吾好
笑吾出,,,之後放學
去補習,,,踏車with朗
落車無人叫,,,飛左站=3=
行番去,,,開心番了=]
朗送我番到屋企已經踏9了
拿拿林換33,,,衝出去
送朗去踏車,,,行番補習社with肥婆&siu lam
好肚餓同好悶呀,,,唉唉
終於捱到7點幾閃了可以=]
肥婆送我到屋苑附近,,我陪佢等車
7點9到番到屋企,,,等開飯
唉,,,星期一吾出得=[
無聊既理由,,,講吾過我又吾出聲算點?! |
| 發表時間:2008-09-11 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
心情極度低落T.T  |
分類: 未分類 |
今朝6點幾起身,,,7點2出門口
紙話佢早番,,咁我都早d番去搵佢
點知我番到去佢都未番到=________="
之後同肥婆,,嘉怡,,寶寶吹水
吹到老公子番就閃,,-v-
今日大檢,,俾人話指甲吾得
有無搞錯?!咁都吾得?!好短啦喎
紙 $$同 lam都好遲先番,,全部俾系tum check
死晒,,,紙就捉頭髮同鞋 lam捉指甲同ears針
打晒俾佢地都可以俾人捉ears針\333/
吾記得俾老母簽通告,,直情5記得要交
俾ms余話左陣,,我係fist出去講
lam係second,,,文博君出到去講個時俾ms余勁大聲勁惡咁話
好彩好彩,,haha
2個小息都要落去企,,曬晒本小姐d時間-3333-
文都未作好就要落去,,,要作成600字
我都5知自己作緊乜囉-3-
前邊都好d,,後邊就真係亂咁黎咁制
開幕同閉幕d野都吾記得晒咁制啦- -"
點作?!亂黎,,係lunch都成功交到=)
lunch去街市食,,買完坐係樓梯吃
好飽,,食左$7咋
好平哇 > < 有成$23落自己袋
haha,,好衰咁
番到去吹吹下水,,好人打黎
入左toliet聽,,,叫佢放先再打俾我
上英文,,,試緊去聽明佢up乜
要睇forrest gump,,,我 紙 $$ lam 1 ground
9月17要做什麼report=3=
放左番屋企,,紙補習
lam同$$就5知去邊啦,,mom就話佢地出mk
紙就話佢地番屋企- -"
心情5好,,吾知咩事
吾係咁開心=[
琴日都係咁了,,,/ \
|
| 發表時間:2008-09-10 05:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 270 | »
|