lingling2430
暱稱: 鴨ling
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy Trip ~~~~ ocea...
happy birthday to yo...
2011-02-22
長洲之旅
預祝my birthday <...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 810
留言總數: 1265
今日人氣: 1
累積人氣: 16760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


倒霉呀,,,>3< 分類: 未分類

超黑仔呀最近,,,-3-
又俾人收電話,,仲搞到呀媽公司部機壞咗,,,
無手機用,,,仲俾我知咗,,,
原來呀媽知我有時話出去咗project係去行街囉,,
吾知係人地見到同佢講定佢見到啦,,,
佢仲係到發神經係咁話我,,,話到我無還擊之力,,,
超慘,,,
6月6日,,,
吾洗番學,,,教師發展日,,,
勁大雨,,,d雨好似吾識停咁,,,係咁落,,,
由朝落到晚,,,
晏就,,,$$黎咗我屋企溫豬,,,
其實都無咩點溫,,,佢黎到係咁玩勁舞==""
掛住玩,,,吾吹都5肯溫,,,激氣!!!
仲要係我個foxy到係咁down棒棒d歌,,,
係咁聽==""溫到5點3,,,佢又話要睇棒棒==""
睇到6點,,,開始係我屋企搞我d野啦==""
6點4到,,,送咗佢落去,,,
番到屋企無耐呀媽番,,,
俾媽子發現咗我無自己煮野食買咗m記,,,
佢就開始發曬神經咁黎話我,,,
無關係既,,自己幻想既都拉埋黎講,,,
超嬲,,,吾想同佢講野,,
成晚都無咩點講野,,,我老豆超衰,,,
食飯個時我呀媽問我想食咩味雪條,,,
我話無所謂,,佢係到話,,,食龍肉都無味啦,,,--""
提番起件事,,,呀媽話係我自己吾岩,,,=="
紙晏就個時打黎話電話個度自己做番,,,
都5知幾時俾呀媽簽好??!!!吾想太遲,,,又吾想宜家,,,
費事死豬wong係到同我呀媽5知講咩啦,,,
太遲驚佢派成績表個日要呀媽黎,,,原本想5理tim啦,,,係吾想呢樣發生
宜家又驚佢係到叫我呀媽督我溫豬,,,肯定搬件事出黎,,,
吊,,,我同呀媽講話我自己吾小心整咗部機出黎俾老師見到收咗咋,,,
豬wong講件事俾我呀媽聽就仆街了,,,肯定俾呀媽話死,,,
話我講大話呀,,,/m\點好??!!

6月7日
黑雨,,,老豆同呀媽都無番工,,,
成日都係屋企,,,係晏就先出咗去飲茶,,,
跟住都係屋企溫豬,,,無野做,,,
at night,,,睇電視,,,

6月8日,,,
去咗呀婆到,,,
無咩特別,,,
夜晚個餐勁多野食,,,
仲有我最鍾意飲既湯湯,,,呵呵
夜晚係呀婆間房傾電話個時見到表姐喊,,,
吾知咩事,,,以為係關於佢條仔,,,
不過今日聽,,,就話係因為做野到出咗d問題,,,

6月9日,,,
即係今日,,,
朝早去飲荼,,,
飲完荼番屋企,,,
又開始溫豬啦,,,溫到2點幾,,,
同老豆同表姐,,,出咗去食lunch,,,
媽子同呀姨同舅母去將軍澳行街,,,
番到屋企差5多4點番到屋企,,,
溫咗陣,,,就再無溫lu,,,
聽日就考試啦,,,+油喔各位,,,
=="宜家全家都知曬我俾學校收咗部電話,,,
我呀媽仲周圍同人講我作出黎既大話=="
唉,,,點收科??!!!實死,,,吾該豬wong你真係千祈吾好同呀媽講咩事收咗呀!!!!
俾番d好印象我啦==""

發表時間:2008-06-09 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


特別既日子,,, 分類: 未分類

今日係好特別既日子喔,,,^-^
先講下今日既事啦,,,
今日早番去,,,捉棋,,,
永遠都會係朕win,,呵呵=)都係老公仔讓我咋>3
之後個d都係上堂,,無咩特別,,,
cl堂小測,,,關sir係咁係到吵吵吵,,,煩到死!!!!
其他堂到係咁係到派野,,,鬼死咁多野攞番屋企==""
超重喔,,,放學個時等$$考完口試番屋企+等紙攞電話,,,
搞到4點30都係攞吾番部電話,,,=3=""
唉,,,都5知話佢咩好啦==""叫咗咁多次都5出黎,,,
怪錯咗佢,,,不過佢都好999啦!!!!shit!!!!
踏緊車個時勁肚餓,,,個胃勁5舒服>3<
番到屋企樓下好彩有個細路幫我開門同有個女中學生幫我禁制,,,
順利番到屋企,,,天日要自己煮野食,,,>m<
以下既野係俾fd子們的,,,
今日係最後1日我地既上堂日子了,,,
之後都再無機會,,,/m\諗起都有d吾開心,,,
幸好今日都好開心,,^^雖然仲有d煩惱,,,(攞電話之煩惱)
之後既暑假啦,,,考試期間啦,,,試後活動啦,,,都要珍惜^^
係最後既相處機會喔,,,朕會記住你地嫁,,,
升咗f.4(有d都5知仲係5係到==">m<)可能會吾同班lu,,,
就算同科都未必派中,,,黎緊既考試大家要努力喔!!!!!!
吾好放棄,,,我都知會好難捱,,,但有1大班fd子陪住幾難都可以過得到嫁=)
所以要+油呀!!!!!!!

以下既就俾我既老公仔的,,,=)
今日係我地1齊咗1年半既日子喔,,,
咁耐以黎都係多得我地互相就大家先可以有咁既成果,,,
應該點慶祝呢??!!未諗到呀,,,其實都係今日cl堂先突然醒起,,
我諗我5講你都5記得啦,,,連平時普通既你都5留意又點會記得??!!!
今日買咗個蛙蛙盒都叫係留念啦,,,xd俾人炒都要自己買野番去執==""
你應承咗朕會夾個蛙蛙公仔俾我嫁,,,好耐既事,,,
都未收到/m\,,,今日無咩時間陪你sorry呀,,,>3錫番補數啦,,,xdd

ps,,,I aways beside you , when you put me to your heart=) 

發表時間:2008-06-06 10:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


一切都過去,,,己經無得番轉頭!!!! 分類: 未分類

我不要你走,,,失去太多了,,,只有你是真心待我好
從前不懂珍惜,,,不要緊!!!!!我會返回我們的時光,,,
傷我太多,,,不會再對你留下一絲情感!!!!
愛1個心不在人在既人超痛苦,,,特別係曾經相愛過/_\
要學識保護自己,,,不再胡亂愛人><
有誰真心待我好???!!有誰了解我所需??!!
永遠都無好既回憶,,,

今日無野做,,,留係屋企==""
悶>3<仲有1個星期就exam lu,,,
大家要努力溫豬呀!!!!!吾努力個d就要俾我好好教訓你,,,xdd
胡言亂語,,,都吾知自己係到講咩==""
要講少d粗口先得,,,最近係咁講,,shit!!!
無雞啦!!!!無雞啦,,,得番d鴨==""(<-gag黎嫁??!!!)
想搵野做,,,但係又5知邊到請暑期工,,,
無$$個暑假會變得無樂趣,,,>3<

發表時間:2008-05-31 09:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]