lingling2430
暱稱: 鴨ling
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy Trip ~~~~ ocea...
happy birthday to yo...
2011-02-22
長洲之旅
預祝my birthday <...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 810
留言總數: 1265
今日人氣: 4
累積人氣: 16769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

你地有無計過你地喊過幾多次??!!!
有無記過你地為邊個喊過??!!
我地之間仲可以有幾多日?!!!!
我地仲可以有幾多既回憶有幾多既對話??!!
當你地覺得自己係其他人心目中都5係好重要啫,,,
又或者你覺得我5係講緊你既時候,,,
其實或者我就係講緊你,,,
我好5明白呀,,,你講到好了解我咁,,,
但偏偏就係5知我對你係點??!!!
可能平時我對你係5好啦,,,所以你5覺,,,
今年係第1年,,,我好開心呀,,,^^
呢年入邊我+入咗好多我地既回憶,,,
我好想永遠都只有我地2個,,,
就算你對我幾差都好,,,都5會有變,,,
我宜家好感慨呀,,,要搞d笑料個人先無咁down,,,
今日中文堂ms余講咗d野俾我地聽,,,
其實若果由我黎講番會一d都5好笑囉,,,
但佢講得超好笑,,,xd
今日有好多糖糖食呀,,,呵呵
攞咗漪2粒+埋朗個2粒
一共有4粒,,,
好無聊呀!!!!做咩好呀??!!
訓覺??!!!zzz

發表時間:2008-02-19 05:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


2008-02-14 分類: 未分類

2月14日
情人節快樂呀!!!!
今年情人節係同老豆過既,,,
今日我大概10點鍾起身啦,,
之後個d無謂野就5講啦,,,
1點到老豆出街食飯+行街,,,
屋企無煤氣洗呀,,,慘豆
出到去旺角之後行啦,,,
去完電腦商場睇機之後,,
就去咗大家樂食野,,,
食完野呀ma叫我地去深水涉睇機,,,
我地去咗黃金,,,個時同朗傾緊電話,,
佢話黃金有d"握"人,,
我驚驚地嫁,,,事關我都5識呢d野,,,
我同咗老豆講,,,老豆話5怕波,,,
咁咪由佢囉,,,跟住行行下,,,
有間野,,個老闆都ok nice呀,,,
跟住就係個度買咗lu,,,
買完機之後就去咗西9行,,,
買咗件33,,,行咗幾層,,,
無野好買,,,見到隻識發聲既鴨鴨呀^_^呵呵
好可愛,,,我仲見到搵咗好耐既黑米同白米呀,,,
不過無買呀,,,因為無$$係身+上老豆5肯俾$$買,,,慘

發表時間:2008-02-15 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


好幾日無打日記啦,,, 分類: 未分類

連續幾日無打日記lu,,,
因為俾人話所以要打番...^_^
2月6日
去咗呀婆屋企食團年飯,,,好多野食呀^_^
正!!!!岩曬我...hehe,,,xd
不過個胃有d吾舒服喔,,,所以吾敢食咁多,,,
我表弟買咗部NDs玩呀,,,
不過佢買黎都係俾我地呢d表姐攞咗黎玩啦...xd
好夜先走,,,我表妹好似暈車浪喔,,,,
2月7日
新年啦...!!!!!新年快樂艾各位^_^
同學仔們要學業成績升高d,,,情侶們要和氣d呀...<=講緊自己==""
1早8點幾俾人叫起身,,,,
換3啦,,,換咗超耐,,,俾人話,,,
呢樣講起就超激起囉,,,我換d3總係俾呀媽話我!!!!
超慘...係咁俾佢話個樣5好個樣5好...
換得耐佢又話換3都換咁耐,,,,shit!!!!
換好3就整頭啦開始...好快就搞掂啦,,,,
差5多10點到出門,,,
11點幾到呀婆屋企啦,,,
下午食完飯後去咗行街啦...
同d表姐影相,,,洗咗$$$50去影,,,
but影出黎超樣囉,,,,
夜晚d大人係到打牌,,,
2月8日
朝早同呀媽出咗去旺角行街,,,,
買咗件33,,,,超得意呀件3^_^又5貴,,,正!!!!
行行下買咗個臭豆腐食...呵呵...超好味喔,,,
跟住12點幾1點又去呀婆到啦,,,,
哈哈,,,呀姨俾我d m記吸引到,,,xd
佢俾咗$100請食野呀...呵呵,,,
跟住呢日都無咩特別啦,,,
2月9日
去同老豆個邊d人飲茶啦,,,
表哥同埋條女一齊黎,,,-0-
變得真係快,,,好似都係1年咋埋又1條==""
悶死啦,,,坐咗超耐,,,
飲完茶就去咗表姐屋企打機,,,
夜晚係埋佢到食飯,,,
個日有埋我舅父d fd,,,
佢地食飯個時係咁搞gap,,
完全食5到飯,,,超想笑,,,
所以超快就食完啦,,,
個晚超遲走,,,仲超凍呀,,,> <
2月10日
今日朝早無同呀媽出去食早餐,,,
係屋企等佢買野番黎俾我食,,,
11點幾到有得做真人版既小丸子,,,
勁可愛呀個小丸子^_^
12點幾出咗去新城市,,,行咗超耐,,,
勁trie呀,,,> <
至於今日就真係無野打啦,,,
呀!!!不過有件事,,,
就係我今日差d吾夠$$買早餐呀,,,
超驚呀個時,,,> <

發表時間:2008-02-11 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]