| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 今日唔錯咁啦..... |
分類: 未分類 |
今日要留堂...慘...
今日留堂之前係d&t堂...勁無聊....跟住就要走去留堂啦...留堂之前見到朗...問佢攞咗塊餅食...唔錯呀...><
唉...今日冇咩特別...一個字...悶...
|
| 發表時間:2006-10-10 05:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 今日好悶...勁無聊~ |
分類: 未分類 |
今日一個上午勁悶....係到lunch個時先好玩...
哈哈...今日la堂個時...林做咗25仔...哈...佢過咗黎我地組...勁好笑....我地玩game勁係到提水囉...
唉...總之今日都唔錯啦...哈...^^ |
| 發表時間:2006-10-09 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 唉....真係唔明呀.... |
分類: 未分類 |
今日係中秋節第2日...琴日我冇番到屋企...去咗人地到訓...唉....今日at night個時呢....我同d表姐妹佢地一齊出街玩啦...跟住佢哭呀.....唉...真係唔明呀....點解佢要留一個總係令到自己哭既人係身邊!?我問親佢..佢都係答我...因為佢對佢仲有feel波...唉....呢d野呀...睇你自己放唔放得底既啫...既然唔開心既..點解仲要一齊!?既然佢係唔信你既...咁一齊跟本冇意思...互相猜測又是否好結果?...唉...你地2個跟本已經冇咗個種相任...都唔係第一次嫁啦...真係!!!佢又無聊攞呢d野黎玩...明明自己有女啦..仲要..係度同人講你係幾咁鍾意邊個邊個!!!個個仲係唔係你條女~!!!唉...聽下去都嬲呀!!!真係好過份呀!!!雖然話就話唔應該叫佢地散...不過..咁下去...唉...都唔知仲要搞幾耐呀!!!原本我就唔應該打呢d野出黎既...不過真係睇唔順眼~若果俾我見到佢!?我一定會打佢呀!!!仲要勁話佢條粉絲!!! |
| 發表時間:2006-10-08 10:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 270 | »
|