好彩d熒火棒依家仲有色ja∼
可憐ga我尋日出左去..
d功課又未do完..
跟住今日係度狂做..又係度狂背書>^<
又要背無依~又要背justin果d咁ga野..
又要背聖經金句..
唉..
都係do埋佢先喇