今日差唔好成日都無聊到死.
好彩..晚上我家姐個fd上左黎同我地玩..
本身我地玩鋤d架..佢地仲話輸左有野做..
果陣∼我勁驚..因為我同我2家姐輸得差唔多../
跟住最未..佢輸左..
但係我地又玩x棉x.跟住我win左..
過左冇記耐..我地又玩番鋤d..都係輸左要請食野.
跟住好好彩我win左/\/\
我玩左成7.8鋪先輸得十幾隻..
但我家姐就5.60隻..
跟住我地話要食rainbow..
我地就咁食左佢80幾蚊..>v<