。ღ。L ing 的 日 記。ღ。

                                 ~~ ~~

大家每一天也要好像我活得開心~~

 

                                

 
今日早上超唔想起身..呵呵..但冇計喇..
今日同如芝菇佢地一齊返..呵呵..我係最早既一個落..等左佢地都幾內..
我覺得自己幾勁..呵呵..遲起都可以早落..哈哈..
 
今日返到學校冇咩野事發生..
但上體育課真的好好好開心呀..呵..今日上堂跳over呀..我覺得好好玩..呵呵
雖然望落去好似好難跳咁..但跳左2下就識跳喇..呵呵..仲之係超好玩啦.個miss又好好好人喎..但佢得返一堂教我地..唔捨得佢尼><
 
同埋我地做熱身係唔洗跳圈的..miss成日諗d遊戲俾我地當跑圈咁玩..又好好玩喎(真辛苦你喇)
但今次要跳over..so唔洗玩d要跑既遊戲..只係玩跳既遊戲..
佢俾左一個..係要圍圈的..之後有一個人係中間..拎住支棍..之後佢係咁轉支棍..咁D人唔可以
掂到支棍..一定要跳起..
哈哈..我地玩得好好笑..諗返都想玩返..哈哈..
 
之後放學又要打排球..A班佢地原來係勁的..C班係超超超超勁呀..冇一個人唔係唔識打排球的..
我地班..唉..lose得好慘..但都算好的..打唔到波都唔會比人鬧..唔係的話..好想搵洞”娟”
返到屋企係好累..
刊登時間︰2006-12-12 09:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 linglingstar 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]