今朝又系老公起身反工既時候..我醒左無訓反"
都幾早下..6點幾就起左身..以前反學都無甘早…
老公反左工之後.,我就開始整下野食..玩下電腦甘"
差吾多2個月無反工既日子就系甘嫁啦~
hea下hea下甘去到2點幾就訓左啦`
訓都真系吾想醒 ..不過今晚要出去..
但系我都訓到6點先醒,,跟住即刻沖去沖涼-3-
約左老公出MK先..沖完就沖左反屋企化妝果d啦..
不過都系遲左 `同老公去左買粉底先-w-
我想要SHISEIDO佢比左MAQUILLAGE我..!!*
咩都事但吾睇清楚左個後果就系甘
之後同老公去食野..原先想食和文..But太多人了︰
我地都系去食便所果間野

見到有D人坐底睇1睇個餐牌之後就走??
之後老公要去拎個CakE先..So我幫佢叫埋-3-

好食又吾算wo..系幾得意既-(00)-不過個價錢真系吾系幾抵~
可能D人就系見到個價錢就走....
之後我地仲叫左個薯皮..1 D都吾好食
最後都系老公包尾-3-呵 X2

食完之後行左陣老公就走左lu-3-我就過太子搵肥婆同牙哈-w-"
我地今天將會上AU婷度飲野( 牙怡B-DAY )"
上度去得我地3個囉吾該..個個都遲到!!!
佢地黎到之後玩玩玩\口/最後牙怡同佢D FD都貓左.."
牙怡對住個次所系甘湯 .,
5點幾打左10幾次比老公都吾聽我電話!!!
又話接我..對你很失望耶../.\
跟住都系細傑黎車我地反去..唉~
老公吾好成日掛住訓得吾得 ? !
|