昨天是阿霖生日,
早上上課前跟佢講左聲生日快樂!
中午跟阿瑜去了買禮物,
本來想夾落生日蛋糕$既,
點知溫xx又唔肯搵人夾喎!!!
搞到我同阿瑜臨時先買禮物囉!!!
下午的時候,
打左個電話比阿sze,
因為阿sze叫我果陣打比佢,佢比左ky聽。
傾左幾句,
佢地要買野食,我又要上堂,所以傾左一陣之後就收左線。
放左學之後,
去了圖書館上網,
上到5點3多少少,
就返宿舍整好d野就出去,
行到去5號樓果陣,
見到成班男仔等阿霖,
見佢未出黎就返宿舍攞返份禮物比阿霖。
到齊人就出發去印斗路果邊食日本野~
食完左去拎蛋糕返學校到食。
等左好內先有得食蛋糕,
阿霖將其中一個蛋糕cut唔到圓心
搞到個蛋糕好難cut,
開始派蛋糕果陣,
有個印尼男仔,
將d cream high左落阿霖到,
之後就開始(訂)蛋糕大戰,
我就繼續分蛋糕,
本身我冇cream係個face到嫁,
之後特然之間溫xx將d cream high黎我到,
搞到我冇得逃避這個命運,
之後我同阿瑜去個toilet搞好少少個樣
見到個頭好似highlight咁
不過只有前面d陰
仲有覺得toilet d水好暖
可能隻手太凍la~
玩到10點到la~
我同阿瑜差唔多走人lu~
返去果陣覺得自己兩隻手好似凍傷左咁
阿霖比左兩件蛋糕我地兩個拎返去比阿珍同阿may食
佢地兩個都話d蛋糕好好味喎!
我洗完澡之後就睡覺la~
|