今日同2tung同詩(翁)同ka姐去左書展
今朝早左起身
見eco的人沒on
就沒玩了...
之後上網睇x木板春香的祕書祕密。
出門口前dl晒theresa隻碟d新歌
之後出門口。
去到大元金源
去到佢地坐低晒~
我係最後果個囉!
估唔到佢地咁早囉!!!
食果個快餐好....
又少石斑,得一塊
一塊火腿,一d白汁,一條腸仔
之後搭307去
一路搭
一路食糖
ky姐食到落車都未食完
sze(翁)已經食左兩支
去到要行好內先到
一路行勁多人
入到去即刻去theresa買碟果個單位到
2tung諗住買左隻碟先la~
點知係勁多人係個單位到
我地入左中間
之後就等左冇幾內
d fans勁叫佢個名
叫叫下theresa就到左
初初見唔到佢
之後我跳高
之後就見到佢側面
果一面係0.唔知幾秒咁大把
之後我地決定澈退先
去其他位到行陣先
行左冇內
見到開始冇咩聲
就去返明報個位到
2tung買左佢隻碟同寫真集
total140蚊呀!!!!
本書仲有佢簽名tim呀!
賣果d人話
一係就要簽名
一係就要海報
咁就硬係要簽名la~
2tung買左
我都勁興奮囉!
勁摸佢個簽名xd
short左xd~
行行下
有人個車仔整到sze翁喎!
之後sze翁踩左架車一腳
我地幾個睇住佢踩
果個人望返轉頭
就係我地笑既背後...
笑死我地3個囉!!!!哈哈
之後行去涼亭到
探佢
順便問佢知唔知潮語大教訓同o咀
不過佢話唔知
見佢唔多得閒
就走左上hall2到
想搵位坐
坐低左
我就睇我既theresa寫真集
真係超令令呀!!!>3<
之後比佢石焦趕
之後落返去hall1到
因為2tung問到人邊個出版社
佢係幫佢mami買的
但係兩本都買唔到
去到果間野
佢話賣晒
之後我地話2tung mami好潮xd
係潮ma xd
佢係潮女~哈哈~
之後我地坐渡海小輪去尖咀~
搭之前坐起椅子到
講到大家既阿姐級排名~xd
之後又講到呀冰個呀冰個囉!!!~xddd
我地去左m記到high tea
去到勁多人囉!!!
之後出左mk到。
ps.我的戰利品有:
兩本君比書,一本梁望峰既書,一本郭妮既書
|