.............................
今日真無聊= =
今朝唔知做咩 居然訓到11點= =
出左來 阿嫲睇百分百感覺= =
之後出街飲茶 俾阿媽串到...........
之後返體操 著住條好似底庫既物件打前空= =
聽阿sir講 佢個仔一個月傾電話爆左免費既三千分鐘仲要交多十五蚊(極無奈= =)
跟著返歸 又悶嚕= =
唉,今日勁想打人嚕!!!
今朝神雞咁早就要返scout練繩結!!!嬲爆!!!
之後極速返家 食飯 換3
之後就要衝出去鑽石山
到左俾cpl lee話左一兩句...........
之後就步操 唉 套u濕過沖涼
返上去講書 個冷氣吹到我叫救命= =
之後就解散 跟著同班fd走去地鐵站搭地鐵
我fd俾我偷拍XDDDD傻子的背影呀XDDDDDD
之後我地落到去 我行錯路= =搞到走左一班車
之後返家休息嚕^^
@@今日幾正呀!!
我今朝唔小心中左阿爺既激將法==
搞到死咪書==
今日我破左自己紀錄,自己溫書都溫到5個鐘==
因為我以前自己溫書唔夠十五分鐘就一定會訓到==
我曾經用書催眠失眠緊既自己==
所以今日真係正@@
最後都仲有得打機^^
but8點到10點又要溫書呀>3<
今日幾正下!!
我地今日落大雨又早放^^
唉,放左學之後唔俾唔要d飯==搞到要食哂先俾走==
食完坐校車走==之後等左阿爺十分鐘,然後同佢要金鐘囉d野==搞到4點先返到屋企
之後返到屋企打機
超嬲==今日英文堂作錯文==好彩救得返
中文係度呆坐==
數學得個悶字
ts訓左==
之後就放==
今日幾開心呀!!
今日dear無帶書==差d要睇el果本==最後搵我搵返本書,好彩姐
music囉爆,考試唔記得哂d音點吹==唱歌居然唔駛轉低音,正
art超好玩,狂同香蕉啤來啤去,極驚==差d整爆張畫.........之後俾ms chan話傻仔==
之後衝落樓下報野^^我報到籃球,之後楊駿不停話我==廢既.....
跟著條mr 豬頭要我地做quiz==係咁話我用中文譯英文==又囉
ass ho堂係咁做數,做傻左
之後同楊駿傾左陣計就返家了
返屋企又係得打機==