|
2006 年 9 月 1 日 星期五
|
今日 1/9
講番琴日收到牙雯的信,覺得好意外, 因好小人寄信比我,
大多數都係e-mail,係一個小學同學比我嫁,之後即刻睇晒封信,但我未回!!完
.......................................................................................................................
今日又係一年一度番學既日子啦~好多學生已經番學!!
返左學之後上樓第一個見到我個 好朋友啵~
之後返自己課室,搵好個位就出去玩,傾下計~
打鐘之後就各自返自己班,班主任自然入黎做 班務!!
發覺班都有留級生~
最後去禮堂聽野,放學後見到牙妹之後佢,我同我的同學 一齊走lu,
實在好熱,我地都流晒汗!
返到屋企附近見到姓熊個果人既妹,我同佢揮手,
佢唔知認唔認得我,
今日總算係過左。
|
|