*`曾經在這碰上你....`Φ° °° ̄
°×*﹏ 思 念 好 像 是 很 遙 遠 的 一 回 事 。[|▃ 有 時 卻 偏 偏 比 現 實 親 近 一 點 *﹢×°"*
2006 年 2 月 19 日 星期日 派成績表 今日係家長日>>> 我啊爸去拎派成績表>>> 好彩無一科唔合格>>> 但係都覺得成績一般>>> 下學期要拎高分d先得>>>
派成績表
今日係家長日>>> 我啊爸去拎派成績表>>> 好彩無一科唔合格>>> 但係都覺得成績一般>>> 下學期要拎高分d先得>>>
今日係家長日>>>
我啊爸去拎派成績表>>>
好彩無一科唔合格>>>
但係都覺得成績一般>>>
下學期要拎高分d先得>>>