都有好幾日都無寫日記啦```
今日又返學,,,上[[鬼妹]]果堂,,,,幾好玩,,,,
玩比賽,,,,差少少就Win嫁啦,,,算__點知禮物係1包$4雞ge糖囉```
你話1個人食就話姐,,,,最慘就係要1包糖十幾個人分,,,,,
跟住我地其餘果半班,,,就話【豪比佢地lo,,要唔要都擺```】
之後到左IB堂,,,啊Sir講野講得超得意lo,,,
到左中文堂,,,陳Sir【有時以黎】,,,第1次發火,,,,好驚,,,,
放學返St.John,,,今日陳海婷生日,,,,生日快樂,,,,
佢地係到玩蛋糕lo,,,超搞笑,,,,
|