今日同其它星期六一樣,要去教會.但下午,我去咗睇盜墓迷城,原來唔恐怖
今日我阿哥離開了hk,好開心啊!!!!成間room係我架啦,冇人打我,簡直就是人生最開心的日子!!
希望大家多啲上我個blog!!歡迎大家!
今日鄧昊賢去咗我home