| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
,,3月16日*)) |
今日我吾記得wear tie唷>. <
樣衰死了,,,
好彩今日吾洗早會...
我都吾知yy兒!!!
第一堂就ih了...
好驚何sir會見到牙∼∼∼
好彩最後冇事姐*))
之後2堂eng∼∼∼
吾洗理ge∼∼∼
miss lo見到都扮見吾到>3<
小息後就是中史同mus〕〕〕
冇咩特別野﹏﹏
lunch呢!!!
小肥話要同15號去電腦室∼∼∼
睇下who打得快d喎...
但係冇位坐!!!
就只好走了,,,
我支持15號>. <”
lunch我問牙ying謝左條tie∼∼∼
因為佢要上pe了,,,,
is堂去圖書館謝is書喎!!!
好low b wo...
中文堂好搞笑牙∼∼∼
個楊太叫琳答問題<上星期日做過d咩>
琳就話...
一早食早餐..中午食午餐...
笑死我了∼∼∼
佢係到講大話,,,
個日明明去左.....
跟住d人就話<叫21號啦>
楊太真係叫嫁∼∼∼
唉...
主席又係到講大話...
個個都係大話人黎嫁!!!
放學我同琳去牙sam間文具鋪到睇∼∼∼
我地好聰明牙...
咁快就韻到唷>. <
嘻嘻*))〕
之後捨車我地見到...
主任,,林朗生,,小古,,
牙sam,,ling,,cindy
dd都係琳和主席的緣份啊!!!
|
刊登時間︰2006-03-16 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 211 | »
|