| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
哇..1D好野∼* 15.12.05 |
哇..1d好野牙∼*
今日真係開心到爆牙∼*
今日係南官一年一到ge歌唱比賽∼*
一番學就練歌∼*上堂∼*
到math堂得半堂..但係mr.謝又吾俾∼*
我地班d人就反佢∼*
又係到大大聲唱歌喎∼*
雖然好開心∼∼
但係我覺得mr.謝好慘牙∼*
佢仲好似眼濕濕咁∼*
所以我決定左要努力學好math∼*
不過多數吾得嫁喇∼*
到歌唱比賽喇>>我定係尾2個班牙∼*
哇..之前個d好勁牙∼*
特別係form2∼*
其實1a都幾好..但係吾係好齊..又得幾個跳∼*
1b都幾好嫁∼*1c好搞笑∼*
1d..吾知喎!!!
1e都好好牙∼*好齊∼又令...
最後..我地班攞左最佳表現獎∼開心到爆牙∼*
不往我地咁辛苦咁練∼*miss鍾都好開心牙∼*
吾知聽日聯歡會點呢?
|
刊登時間︰2005-12-15 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | »
|