| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
星期六...日!!!! |
星期六:
本來係應該係屋企訓覺...
訓到自然醒為止!!!!!
但係我要一早起身去補習囉~~~
超傷心>. <"
之後補習陪LAMLAM去正豐拎書!!!
但係去到果個人話最快都要下個星期一...
白行左囉!!!!好肚餓...
同LAMLAM去左美食廣場食野!!!
之後周圍行下咁啦!!!!
市中心冇左雪糕節啦!!!!
變左做中秋節~~~
之後番屋企了~~~~
星期日:
諗住同凱琳去買袋....
但係因為金錢問題所以冇去到了!!!
今日GE天氣唔知點解有一種冬天的感覺~~~
冬天來了...YEAH -33-
|
刊登時間︰2006-09-10 12:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 211 | »
|