| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*[[[綜藝晚會///___最後一日!!!! |
7月11日____*
到綜藝晚會啦!!!!!
好緊張囉....
要表演結他,,,
一早去到好悶囉....
係戲劇彩排先GE~~~
又叫我地咁早去!!!!
之後我地就係到玩啤牌啦~~~
彩排先去食LUNCH!!!!!
見到LING KATHY CINDY黎左....
我地去左"蕰莎"到食.....
之後番到去就係到玩KI
20個結他人係到玩!!!
超勁!!!!!!!!!!!!!!!
之後又要食晚飯...
都未肚餓....
LING同KATHY吾見左部電話牙!!!!
邊個偷左咁衰牙~~~~
佢地跳舞好令牙!!!!!好令唷>. <"
LING着左冇咁肥牙!!!!
仲令女左....
表演結他啦~~~
超緊張........
好樣衰囉....
彈完就一天都光晒!!!!!!!!!!!
之後去左美食廣場到食野!!!!
之後得我一個番屋企....
好驚驚唷>3<"
之後就沖涼....訓覺覺豬!!!!!!!!
__________________________________
7月12日____*
今日係1D班最後一日一齊~~~好吾開心牙!!!!!
吾想分開牙.....到學期尾,,,,
大家先熟左....但係就要分開啦]]*
番到學校要散學禮__*睇人頒獎囉!!!!!
之後就番課室.....成績表牙.....
考87/202...進步左13名牙!!!!超勁囉!!!!!!!
放學去左CACA屋企....
食左個外買,,,,,,好飽飽。。。
之後就係到傾計....傾左好多野!!!!!
我要補習...就走先啦....
但係最後補習都遲左15分鐘!!!!!!!!!!!
|
刊登時間︰2006-07-12 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 211 | »
|