| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 5 月 10 日 星期二 
..................................................
|
Boring ' s Day!  |
|
今日係我同至愛嘅貓貓坐嘅第一日呀!!!
本身以為會好開心啦~
點知佢除左同串鬧我之後,佢都唔講野,固住睇漫畫。
唔制呀!!好悶呀!!我要同番Raincy坐呀!!
我以前同Raincy坐日日都笑餐死嫁!!!

今日我番屋企果陣,見到一個巴基斯坦籍嘅小妹妹,我望下佢,
佢好似知我望佢喎,之後佢微笑咁昂高個頭望我直到佢阿媽叫佢,
佢先唔望我,佢望左我1分鐘,我諗佢條頸都幾累。
唔知點解次次見到d小朋友,佢地一係就叫我姐姐/哥哥(有d真係唔知我係女仔喎!)
一係就微笑咁望住我,有次有個冇啦啦拖住我添喎!! =。="
唔明白!!!

|
| |
2005 年 5 月 9 日 星期一 
..................................................
|
貓貓,媽媽!!  |
今日晨早流流,見到阿貓。之後就一齊番學啦~
我行行下,佢飲緊檸檬茶,我對佢講左兩隻十年黎都未講過嘅字,
就係『媽媽!!』點知佢感動到咸!!!唔單止咸,仲嘔埋d檸檬茶出黎!!
【其實我講係貓貓,不過唔知點解佢聽到媽媽喎??】
點知佢第一句話係………
『死老鼠!!!你搞到我冇左15毫升嘅檸檬茶呀!!!』
今日仲有發生左一件好事。
今日調位呀!!!我萬分感謝Miss Leung呀!!佢令我同阿貓可以朝夕相對,真係Good呀!
不過佢就好似好悲傷,哈哈!!佢嘅痛苦就係我嘅歡樂!!
我覺得自己好厲害嫁!!我改變傳統,令到現今係老鼠捉貓,並唔係貓捉老鼠啦~ |
| |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 47 | »
|