今日食lunch,我個最好既fd好自私咁話去食冷麵,好啦,我就同佢一齊去啦,點知佢就叫我幫佢拎住d野,好啦,我照幫佢拎喇,跟住佢就慢慢咁拎d錢出尼,喂,佢唔知有人幫緊佢拎野ga?次次都係咁,一同親佢一齊就一定係叫我幫佢拎野,佢比我既feel係當我係阿4囉,好啦,算啦,我照忍佢喇,我想行左邊呢,佢就用命令既語氣同我講:行e邊!喂,家陣我係你隻狗呀?你隻聽話既寵物呀?上年考試要作文,個死肥西話我幫佢拎野就好似隻狗咁,個時我個心勁hurt,我地係fd尼架,我幫你係出自真心,你竟然話我係隻狗!比你都唔開心啦係咪呀,今年我唔知佢係咪學左個死肥西,講野下下窒住晒,又話我lee又話我路,煩到女人咁,死人妖!話你地知,我同佢e d事已經係學期初發生,但我最後都係忍唔住寫出尼,如果你睇到唔好怪我,e d都係你逼我既,要怪就怪你自己,唔好怪我,我諗你再係咁我真係忍唔住親口同你講絕交!!千其唔好逼我講出口!
你唔好ha得就ha!如果唔係三年fd都冇情講!我都可以好絕!
|