2005 年 7 月 18 日  星期一   晴天

極度不快 鬱悶

打下日記 sin ..

尋晚諗住 off 完就訓 , 點知就因為玩一陣 game 搞到夜左訓 la ..

咪就係之前搵到 o個 d old games law ..

雖然係 old 左 d , but 都好過無 , 依然都幾好玩

之後今朝成 11 點左右 sin 起身 la , 一起身都無咩野做 .. 呆下呆下咁 ..

之後就落街 buy 飯食 ,

一路食一路睇 tv ..

之後下午 3 點幾就出左去 , 去打 badminton

大家係咪覺得好奇怪呢 ? 咁熱都出去打波 ..

haha , 大家唔使驚奇 .. 因為 ...

之後打到 5 點度 , 就去左 7-11 食野 ..

之後就去左大中 m 記坐 ..

幾個人都係係度傾下計咁 jei ..

之後 6 點幾就走 la .. 返到 hm 都 7 點 lu

p.s. 今日都唔想打太多 , 依家好唔開心 .. 一黎俾人話 , 二黎又有人同我講大話 wor , 以前都唔會 ge

      算 la , 係邊個我唔講 la , 不過我諗 if 你有睇我呢篇日記 ge 話你都會知 ...

刊登時間︰2005-07-18 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 17 日  星期日   晴天

無聊的星期天 熱情

趁依家無咩野做 , 又唔係有太多人 online 左 , 就打日記 sin la

今朝早要返教會 , 整左鬧鐘 10 點 , 點知訓到成 10 幾點 sin 起身

所以 , 之後都係 arm arm 好返到教會 , 好彩唔使遲到 !

今日得我同 Tim 兩個返 , 見到教會單張度話遲 d 會有咩咩研經大會 ..

係全港幾個教會度作同步直播 , 網上仲有全球直播 tim , 好似好勁咁 ..

so 我都拎左張單張返 hm , 遲 d 可以上個網址睇直播 , wakaka

仲有 , 我覺得今日講道 o個度有 d 悶 , 不過 , 個講員講左個細路女 ge 故事 , 我覺得幾感人 ..

不過唔係呢度打 la .. haha

之後我就返左 hm , tim 就去左 library ... 

 

我返到 hm , 食完 lunch , 就打左一陣機 ,

打到兩點 , 就睇工商杯 ,

我記得好似兩年前 , 我同我一班小學同學同老師一齊入場睇 ,

決賽 o個陣時 , 真係好有氣氛 ga , 依家諗起都好正 ..

睇完之後 , 就繼續打機 la ..

不過愈打愈無聊 , 開 tv 睇 o個時 , 原來做緊小 Q wor .. 真好 la

之後就一直係度睇 la ..

總括而言 , 今日都係無咩野做 ..

 

p.s. 依家個版面改左少少野 .. 希望會鍾意 la !!

刊登時間︰2005-07-17 08:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天

既悶且熱的一天 鬱悶

今日訓到 11 點幾 sin 起身 ,

之後睇左一陣 tv , 就落街買野食 ..

去左酒樓買左個飯盒上黎 hm 食 ..

 

食完都係睇 tv , 原本諗住睇下書 ge ,

點知搵書 ge 時候 sin 發覺 , d 書我還晒 , 搞到無書睇 , 留係 hm 發呆 !

之後同 brother 留係 hm 打乒乓波 ,

其實都幾好玩 , 開住冷氣玩仲爽 tim !!

快樂不知時日過 , 竟然由 3 點半玩到 5 點 ,

依家諗諗下 , 我地兩兄弟都幾無聊下 ..

之後竟然俾我搵到 d PC games wor .. 都封晒塵 lu , o個 d 都係 1 , 2 年前玩開 ge games 黎 ge , all 都係足球 games , 不過 o個陣時 my brother 玩緊電腦 , 我諗住等到遲 d 得閒 ge 時候 sin 再 install 過 , 相信到左 o個陣時 , 我就唔會悶 ga la !! haha !!

之後就睇小 Q , 睇睇下小 Q 又真係幾得意 .. 可能我潛意識下都係一個愛狗之人黎 ga

呢排玩 icq 都唔係咁掂 , always 都 hang ( 其實好耐都係咁 ) , 我諗都係關個 icq version 事 .. 我睇真係要 apply 詔第二個 version sin 可以 solve 到呢個問題 ..

p.s. 尋日聽 Tim 講話下星期有好多節目 wor , 唔知全部係咪都會如常舉行呢 ?

      希望快 d 有答覆 la !!

刊登時間︰2005-07-16 09:27 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天

Begin with ... 愉快

大家都知道 Knowmemore 執左 ,

so 我就決定 apply 過另一個日記板 la ..

既然好多人都用呢一個 , 我都暫時無咩時間去搵第二個日記板 , 咁我就決定 apply 呢一個日記板 la !

 

講番今日 sin la , 今朝要去身體檢查 , 但係我遲左去 , 因為遲左起身

去診所 ge 途中撞到 yipyip , 佢好好笑容咁話佢自己好準時 , 話我遲到 wor

傾左唔夠 10 sec 就無傾 la ,

今日有好多人身體檢查 , so 我都要搞左成 45 mins sin 走得 ..

今年比上年高左 1 cm 左右 .. 體重就無咩變 ..

視力都係咁 , 年年差唔多

最後見 e 生 , check 完又問下 d 問題 , 傾下計咁 , 都係無咩問題 ..

之後就走 lu ...

then , 我就返 hm 食 lunch and 睇 tv la ..

之後傾左一陣電話 , 上左一陣網 ... 就返教會 la ..

今次我地敍會多左 chow 一個 ,

今日唱完兩首歌仔 , 就睇 vcd , 之後就 pray , 再之後就傾計 ..

前三部分就用左 1 hr , 最後一 part 就用左 45 mins .. haha

之後我就去左 my e ma hm , 去拎野 ,

點知 my mama 都有去 wor , 拎完野之後就同佢搭車返 hm lu ..

今日都算係多野做 ge 一日黎 ga la ..

感謝主 , 賜我平安 !

 

刊登時間︰2005-07-15 09:40 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



littlekin
暱稱: Little Kin
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Second Day
開心又一日 la
算吧
又一天
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結