今日呢!!!我同珊珊&我的2女女去左天水圍個個圖書館到借書書啦...(((((小莉莉你去左邊丫...e兩日都搵5到你既,,所以搵5到你去丫,,,好MiSS u你丫.....快d番黎啦....))))))
我到要搵一本書個作者要係---『君比』做功課....之後去到圖書館..我地好醒目咁即刻問人個『編號』係咩啦..
唔...原來係857呢....我地就即刻炸炸林咁走去搵啦!!!!因為我地仲要去樂湖呢!!!.......但係搵黎搵去都搵5到....
咁我就好無奈..好無聊咁講左一句...:[[如果得一本點算好牙]]]....跟住珊珊就答:[[輪流用啦]]....唉!!但都係搵5到...咁咪搵d職員睇下知唔知係邊lor~~...=.='''丫晴同佢想要『君比』既書...但係佢就聽左『軍備』既書...仲話係唔係個d炮丫...飛機果d....嘩!!!我想話『君比』好似作小說嫁喎.....經過一輪....佢就出去幫我地問人...咁我地咪係857個到等佢,,但搞到我地等得唔耐煩...咁咪出去睇睇佢去左邊lor~唉!!!!....係丫...佢係就係出左去...但出左去做還書個d工作人員丫馬....嘩,,激死:"""""""咁我地見到佢幫5到我地咪去左問借書個d工作人員...佢話衣物間個到有人幫我地查....早知就一早去個到啦...唉!!搞左咁耐先搵到.....嘩...!!hApI HaPi呢..搵到了....鳴鳴##但好不幸得〝一〞本..嗚*y會咁嫁...比我個『烏鴉口』講中.....真係得一本!!唉....算啦"""咁我地就真係要輪流用啦!!唉唉唉唉唉~~
之後借完書就出發去北江了....一去到就走左去食冷面.....食到成手都係....慘情唷....再之後就同左shanshan去買耳環啦....shan shan就買左4隻...都幾令嫁....而我同晴就冇買到呢....跟住我地就去左睇3呢!!shanshan睇中一件外套~~綠色的......幾令幾令..所以買左...跟住去左買野飲.....但買錯左...鳴....野飲變野食...唉...算吧啦!!!...之後就去影貼紙相...之後就去左食個d串燒了...但我冇食呢!!因為好飽啦""""唉!!!..走個陣好冷冷丫...原來是落雨呢...跟住避雨個陣''丫晴買左d野食....我地一路食,一路等雨停...但係係咁等都未停...跟住3個白痴婆就沖去車站搭車番屋企lu~~唉....好攰丫今日,,,, |