Day 2:
1.唔知叫乜的面店:我地叫左個水餃,牛腩(爆少牛腩,得5粒!!!!)同炸醬面
2.陽明山:
迷路的我,穿著人字拖,遊走草木間!!可憐的腳指呀....,請接受我的道歉"對不起
"
經過貴人"玉書"姨姨的指點,我地坐車去到竹子湖的路口(又迷路!)
再去到小油坑(火山地帶,仲不停出煙!) 我買了一支以為是牛奶的"台灣羊"雪條,那股騷味
足以令在場所有人仕嘔吐

目的地:擎天崗~大草原一個,仲有幾隻牛牛行黎行去,我地仲忍唔住在原野上滾動!!(親眼目擊到狗狗衝
向牛屎堆中,超驚佢玩完屎就過黎玩我地)
3.淡水:食街(炭燒麻糬,阿媽的酸梅湯,高高雪糕),買手信,仲有情人橋.....

4.士林夜市:當然又是食完全程(豪大大雞排,鴨血,蚵仔煎,新鮮蛋卷,冰糖士多啤梨,Ceci勁想食的十全"雞腿"湯,仲有生
煎飽)

|