day 5!!!!! 今朝楊教練一大早就走la............. 我都好想跟住一齊走!!!!!! 我要等到25號佢同綺婷先會過黎, 我要忍呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 琴晚同mama講la:唔想再上上海, so, 佢話我like la~ 所以呀,叫我汁曬全部野返黎, 話一定唔會再上lor wor yeah~......(閱讀全文)
第4日,我就死la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我真係唔想留係到, every day 我都諗住幾時綺婷黎, 幾時返澳門返屋企!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@ 諗到我都快喊出黎la!!!!!!!!!!!! 我唔想返左澳門之後又上留黎, 我只想返去澳門!!!!!!!!!!!! 所以,我決定29號去全運會ge時候, 我會將d野bring走曬佢, 一件不留!!......(閱讀全文)
黎左上海ge第3日............. 一大早早操就攰死我la!!!!!!!!!!!!!!!什麼深蹬+半蹬!!!!!我隻腳就唔識行嫁la!!!!!!!!!! HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 跟住早上訓練,我ge入水呀............... um............... 都係咁la............. 下午呢,就因為哥到有領導黎......(閱讀全文)
黎左上海第2日,今日好早5點幾就醒左,6點出操!!!!(好攰) 下午先訓練,由1:30訓練到差唔多7點,就死la~~ 好想返home呀!!! 好想返學!! 好想食mama煮ge野!!! 好想食mama煮ge chicken 粥!!! 總之就好想返黎la!!!!! 仲有好掛住呀婷!! 我會記住我地ge約定的!!!!!!!!!!!!!!!!!