wow 尋人尋人尋人尋人尋人~_~
好似好耐冇打過qooza甘@@
呢排都冇咩不如意既事~~
最近電腦拎左去洗機~ 呢加乜都冇哂有d好有紀念既相都冇埋/-\
怪就怪自己冇就備份拉
生活都係甘~ 想快d讀完書~ 已經吾想番學好耐..
超超超超超想睇toy story 3!!
睇下有冇人陪我去拉~
從未觸摸得到你 仍舊多一些希冀 然後碰上你 望見都皺眉 是我幻想得太完美
所謂你揀人人 人人揀你
今日凍左勁多,, 希望保持住拉 超吾中二夏天,~~
呢幾日都過得好悶,唉... 日日都好似一模一樣甘'
成日對住陪電腦都吾知有咩做,,慘慘~_~
最近都有幾多點解~ 點解你好似變左另一個人'
呢排都過得好坎坷, 唉... 幾時先會轉轉運
感覺真係好奇怪, oh no 制止不了
獨坐門外沒人在沒人認識 想起你的黑眼睛彷似絕跡 想與你對話 想告訴你我心跡
生活過得好無聊呢 呢排個樣殘左好多
成日好似吾夠訓甘. 唉
好想搵個人可以成日陪住我 哈哈
無無聊聊又過左日~_~
時間過得真係好快 ,
今日放早 冇乜野做~ 去左唱k
今個星期六 冇節目 冇節目~_~
就黎要比賽喇 呢幾日要加把勁
我終於搵到個Dream Girl Dream Girl 佢好鬼得意 最鐘意同我SMS一個小時七次