不經不覺已經十一月嫁喇 時間真係過得好快 自己學過d咩都唔知就話test 考試 連自己都覺得自己懶過鬼 (今日份econ已經係個好例子)
3個月來,改變左好多, 好多人都咩左,老實我好妒忌嫁,但係講就咁講,心都係好希望你地幸福快樂~~~ 有目標ge就加吧勁la!!
改變ge野仲有好多好多, 只好慢慢等,慢慢改變
講真我唔係好知點做好....