放左假幾日,咩野都無做過,日日係屋企打機,就來變隱蔽青年......
幾日來電視又無野睇...悶爆
Christmas都無野做過,突然之間好想返學,返學起碼有d野做下
下星期要返英文班,連續4日3個鐘,諗起都悶呀//////
天呀,比d野我做呀...但係又唔想做功課,點算!!!!!