> 今日又係星期一...=_=
冇咩好講,art堂有人罵miss wong俾miss wong罵返轉頭
好野
> 放左學出奇地見到同一個人兩次
勁到呀~
> 又做番上年既野
開左個壇
http://www.phpbbforfree.biz/forums/index.php?mforum=kin
無聊就上去睇下啦,不過d野未完成哂,聽日先好做會員