~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
today勞動節 ,唔使返學wo,星期5都係唔使返ar~哈哈^^食咗m記ar,好味好味~~ 原來明天媽咪birthday wo(琴日先記得XP)~無買到禮物添!! 急急腳同ling ling去牛頭角買禮物,買咗一對耳環俾媽咪,佢好鐘意wo,哈哈^^th x ling ling陪我ar~~ 明天bio u.t ar@.@各位加油ar!!