~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
今日去睇"戰火旗織",都幾好睇,係叫我地反思戰爭及英雄的背後定義~~~但8:30起身,好攰~~~ 呢幾日,同兩年冇聯絡既人傾返,發覺佢都幾好笑呢~~ 琴晚仲sms至1點呢~~ 19號,kekeke打嚟,報告成績,但媽咪阻住我傾電話=.=" 琴日同玲玲買3,好開心,收獲豐富~~但銀包大出血