~~永遠支持「大埔」及「利記」的忠實Fans~~
請支持「大埔」...招攬更多人一齊成為大埔既Fans
liverpool08
暱稱: 肥龍
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-10
2010-08-10
2010-08-08
2010-08-05
2010-08-03
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 2613
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 26 日  星期六   陰天


...... 滿足 分類: 未分類

 有d好消息...都有d壞消息...好消息

係調左位同Ms Kong放產假...壞消息

就係冇左Ms Kong教英文...唔知點解

覺得佢教得好好...雖然成日罵人...但係佢

走左好似唔係咁好咁樣...都唔知點講好...

 

 

仲有一個好消息係遠足章考試係2月23,24號

唔知點解而家愛上了遠足...但係點都好啦...

呢個遠足章一定志在必得ga啦!!!!!!!!

加油!!加油!!努力!!努力!!

 

一定得ga...................

god bless me&you!!!!!!!!

 



2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2日冇打到blog blog啦!!!! 開心 分類: 未分類

 唉!!!!因為果日抬起膠子,所以攪到而家多左一樣hw

就係......................

........................

反思啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

果本野成日寫無聊野落去...一時寫有人爆粗...

一時寫有人食野...今日都唔知有咩寫......

 

好想到星期5,6,日呀!!!!!!!!!!!!!

希望星期五有波踢啦...星期6就係BB time!!

星期日就番去打下波...番下崇拜...但係我唔會再比人

昆去所謂既主日學...唔知係咪考到d章...攪到

而家好想番BB...好想快d K.O.埋個遠足章

同工藝...同呀豪果個P.K.仲未合體.....

好想快d攞哂d章番黎!!!!!!!!!!!!!!

 

 

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!

 



2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:想睇可以係msn add我 )