唉!!!!因為果日抬起膠子,所以攪到而家多左一樣hw
就係......................
........................
反思啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
果本野成日寫無聊野落去...一時寫有人爆粗...
一時寫有人食野...今日都唔知有咩寫......
好想到星期5,6,日呀!!!!!!!!!!!!!
希望星期五有波踢啦...星期6就係BB time!!
星期日就番去打下波...番下崇拜...但係我唔會再比人
昆去所謂既主日學...唔知係咪考到d章...攪到
而家好想番BB...好想快d K.O.埋個遠足章
同工藝...同呀豪果個P.K.仲未合體.....
好想快d攞哂d章番黎!!!!!!!!!!!!!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!加油!!
|